reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Trabalík

Miroslav Trabalík

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent a športovec-amatér Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Manželstvo je jednoznačne hlavnou príčinou rozvodu

Miroslav Trabalík

Manželstvo je jednoznačne hlavnou príčinou rozvodu

Neznášam dovolenky! Už len predstava desaťdňového nič nerobenia, mne vorkoholikovi, vytvárala husiu kožu na chrbte a divné pocity v žalúdku. No môj manžel, kreatívny hrdina sa už na moje večné zodierania nemohol pozerať a navrhol mi reprízu svadobnej cesty.

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 650x
  • 13
Trnavský divák možno nie je ten, čo sklamal...

Miroslav Trabalík

Trnavský divák možno nie je ten, čo sklamal...

Vyhlásenia Vladimíra Weissa o tom ako reprezentácia potrebuje trnavského diváka zostali bez odozvy. Takmer päťtisíc fanúšikov reprezentácie pôsobilo v trnavskom kotli veľmi stratene. Príčiny takejto malej návštevy v tak futbalovom meste ako je Trnava sa hľadajú veľmi ťažko. Možno je za tým bojkot, možno utorkový krací deň. Avšak 90% mojich známých reagovalo na ceny vstupného asi takto: "Uuuh, to je dosť." Samozrejme, že boli aj take poznámky ako: "Aj tak nič nehrajú," alebo "Základ je zraneny, na koho sa budem pozerať?"

  • 30. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 500x
  • 1
Aj ja som bol na derby...

Miroslav Trabalík

Aj ja som bol na derby...

Spartak Trnava - Slovan Bratislava. Najznámejšie derby na Slovensku napísalo už svoju 127. kapitolu. Tento futbalový zápas preveril nielen pripravenosť oboch mužstiev pred odvetnou časťou, ale aj hlasivky oboch fanúšikovských táborov. Nemohli chýbať ani malé policajno - vojenské manévre na čele s vodným delom.

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 137x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu